Klachtenregeling - Praktijk Gerdez

Feedback en klachten

Praktijk Gerdez vindt hoogwaardige zorg en een persoonlijke benadering belangrijk. Daarom ontvangen wij uw feedback graag in een persoonlijk gesprek. Als u ergens tegen aan loopt wat u als onprettig ervaart of als u ergens ontevreden over bent neem dan contact met ons op. In overleg kunnen wij dan zoeken naar een passende oplossing. Mocht u er niet samen met ons uit komen of wilt u dat niet dan kunt u contact opnemen met de vertrouwenspersoon van Zorgkracht 12 of het Klachtenportaal Zorg.

Bij de aanmelding en het intakegesprek zullen wij aan u uitleggen hoe wij omgaan met het opslaan en verwerken van uw (persoons)gegevens. Daarbij zijn wij gehouden aan de ‘Algemene verordening gegevensbescherming’ (AVG). De uitwerking hiervan in onze ‘Privacyverklaring’ is op te vragen bij Praktijk Gerdez.

De kwaliteit van onze jeugdhulpverlening borgen wij door de ‘Beroepscode voor Pedagogen’ te volgen en doordat er jaarlijks een kwaliteitsbeoordeling wordt gedaan in het kader van het Keurmerk Kleinschalige Zorg.